BlueConnect is een online bibliotheek van Vanden Broele

Tucht en onhoffelijk, onbeleefd, niet-empathisch of klantonvriendelijk gedrag

Wanneer wordt onhoffelijk, onbeleefd, niet-empathisch of klantonvriendelijk gedrag een tuchtkwestie? Maakt het een verschil als de medewerker nog niet volledig werd opgeleid?

In arrest nr. 255.647 van 31 januari 2023 onderzoekt de Raad van State of art. 3 en 38quinquies van de politietuchtwet correct werden toegepast in de tuchtzaak van een calltaker.

Een bespreking van dit arrest vindt u in BlueConnect (exclusief voor abonnees van de module Tucht, deontologie en integriteit)

Meer info over BlueConnect | Module Tucht, deontologie en integriteit?

Deel deze update via LinkedIn
Deel deze update via Facebook
Deel deze update via Twitter
Deel deze update via e-mail

Lees meer in BlueConnect

Al onze nieuwsberichten in uw mailbox?

Schrijf u in op één of meerdere van onze gratis nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van nieuwe regelgeving, relevante actualiteit, niet te missen opleidingen en studiedagen, ...